• Gratis levering door heel Nederland
  • Shop nu, betaal later
  • Binnen 7 dagen in huis!

Bij ons zijn alle prijzen altijd inclusief: Levering en montage nieuw apparaat Alle benodigde aanpassingen, denk bijvoorbeeld aan gas, water of de nismaat Betalen in termijnen mogelijk! Demontage oude apparaat Afvoeren van al het gemaakte afvalmateriaal !! Altijd compleet werkend opgeleverd !!

Bij ons zijn alle prijzen altijd inclusief: Levering en montage nieuw apparaat Alle benodigde aanpassingen, denk bijvoorbeeld aan gas, water of de nismaat Demontage oude apparaat Afvoeren van al het gemaakte afvalmateriaal !! Altijd compleet werkend opgeleverd !!

Algemene voorwaarden, retourbeleid en contactgegevens

Algemene voorwaarden All-in Inbouw

E-mail:
Website: www.allinbouw.nl

KVK 94701083

BTW: NL866864222B01

Telefoonnummer: 085 212 9339

Artikel 1 – Definities
All-in Inbouw: All-in Inbouw, gevestigd te Tynaarlo, KvK-nummer 94701083.
Klant: degene met wie All-in Inbouw een overeenkomst is aangegaan.
Partijen: All-in Inbouw en Klant samen.
Consument: een Klant die tevens een individu is en die als privépersoon handelt.

Artikel 2 – Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, werkzaamheden, bestellingen,
overeenkomsten en leveringen van diensten of producten door of namens All-in Inbouw.
All-in Inbouw en de Klant kunnen alleen afwijken van deze voorwaarden als dat schriftelijk is afgesproken.
All-in Inbouw en de Klant sluiten de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden van de Klant of van
anderen uitdrukkelijk uit.

Artikel 3 – Prijzen
All-in Inbouw hanteert prijzen in euro’s, inclusief btw en exclusief eventuele overige kosten zoals administratie- of
verzendkosten, tenzij schriftelijk anders is afgesproken.
All-in Inbouw mag de prijzen van zijn diensten en producten op zijn website en in andere uitingen altijd wijzigen.
All-in Inbouw en de Klant spreken voor een dienstverlening door All-in Inbouw een totaalbedrag als richtprijs af,
tenzij schriftelijk anders is afgesproken.
All-in Inbouw mag tot 10% van de richtprijs afwijken.
All-in Inbouw moet de Klant op tijd laten weten waarom een hogere prijs gerechtvaardigd is, wanneer de richtprijs
meer dan 10% hoger uit gaat vallen.
De Klant mag het deel van de opdracht dat boven de richtprijs (vermeerderd met 10%) uitkomt laten vervallen,
wanneer de richtprijs meer dan 10% hoger uit gaat vallen.
All-in Inbouw zal prijsaanpassingen meedelen aan de Klant voorafgaand aan de ingang ervan.
Een consument mag de overeenkomst met All-in Inbouw ongedaan maken wanneer hij het niet eens is met
de prijsverhoging.

Artikel 4 – Betalingen en betalingstermijn
All-in Inbouw mag bij het aangaan van de overeenkomst een aanbetaling tot 50% van het afgesproken bedrag
verlangen.
De Klant moet een betaling achteraf binnen 36 maanden na levering hebben voldaan.
De betalingstermijnen die All-in Inbouw hanteert, zijn fatale betalingstermijnen. Dat betekent dat indien de Klant
het afgesproken bedrag niet uiterlijk op de laatste dag van de betalingstermijn heeft betaald, hij automatisch in
verzuim en in gebreke is, zonder dat All-in Inbouw aan de Klant een aanmaning hoeft te sturen of in gebreke hoeft
te stellen.
All-in Inbouw mag een levering afhankelijk stellen van onmiddellijke betaling dan wel een zekerheidstelling eisen
voor het totale bedrag van de diensten of producten.

Artikel 5 – Gevolgen te late betaling
Betaalt de Klant niet binnen de afgesproken termijn, dan mag All-in Inbouw de wettelijke rente per maand voor niethandelstransacties en de wettelijke rente per maand voor handelstransacties in rekening brengen vanaf de dag dat de
Klant in verzuim is, waarbij een gedeelte van een maand voor een hele maand wordt gerekend.
Wanneer de Klant in verzuim is, moet hij bovendien buitengerechtelijke incassokosten en eventuele
schadevergoeding betalen aan All-in Inbouw.
De incassokosten worden berekend aan de hand van het Besluit vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten.
Wanneer de Klant niet op tijd betaalt, mag All-in Inbouw zijn verplichtingen opschorten totdat de Klant heeft
betaald.
In geval van liquidatie, faillissement, beslag of surseance van betaling aan de zijde van de Klant, zijn de vorderingen
van All-in Inbouw op de Klant onmiddellijk opeisbaar.
Weigert de Klant zijn medewerking aan de uitvoering van de overeenkomst door All-in Inbouw, dan moet hij nog
steeds de afgesproken prijs betalen.

Artikel 6 – Recht van reclame
Wanneer de Klant in verzuim is, mag All-in Inbouw het recht van reclame inroepen ten aanzien van de onbetaalde
aan de Klant geleverde producten.
All-in Inbouw maakt gebruik van zijn recht van reclame door een schriftelijke of elektronische mededeling aan de
Klant.
Zodra de Klant op de hoogte is gesteld van het ingeroepen recht van reclame, moet de Klant de betreffende
producten onmiddellijk retourneren aan All-in Inbouw, tenzij schriftelijk anders is afgesproken.
De Klant betaalt de kosten voor het terughalen of -brengen van de producten in lid 3.

Artikel 7 – Herroepingsrecht
Een consument mag een online aankoop binnen 14 dagen na aankoop zonder opgave van reden ongedaan maken.
Dit herroepingsrecht geldt niet wanneer:
het product niet is gebruikt
het geen product is dat snel kan bederven, zoals voedsel of bloemen
het geen product is dat speciaal voor de consument op maat is gemaakt of aangepast
het geen product is dat niet kan worden teruggestuurd om hygiënische redenen, zoals ondergoed of
badkleding
de verzegeling nog intact is, wanneer het gaat om gegevensdragers met digitale inhoud, zoals dvd’s of cd’s
het product of dienst geen logies, reis, restaurantbedrijf, vervoer, cateringopdracht of vorm van
vrijetijdsbesteding betreft
het product geen los tijdschrift of losse krant is
het geen spoedreparatie betreft
het geen weddenschappen of loterijen betreft
de consument niet heeft afgezien van zijn herroepingsrecht
het geen dienst betreft die met instemming van de consument volledig worden uitgevoerd binnen de
bedenktijd en waarbij de consument uitdrukkelijk heeft verklaard van het herroepingsrecht af te zien
Verder zijn uitgezonderd:
sociale dienstverlening en gezondheidszorg
gokactiviteiten
financiële diensten
pakketreizen
passagiersvervoersdiensten
onroerende zaken
overeenkomsten waarbij een notaris nodig is
overeenkomsten voor een bedrag van minder dan € 50
De bedenktijd van 14 dagen in lid 1, begint:
op de dag nadat de consument het laatste product of onderdeel heeft ontvangen van 1 bestelling
zodra de consument een overeenkomst tot levering van een dienst heeft gesloten
zodra de consument bevestigd heeft dat hij digitale inhoud via internet gaat afnemen
De consument kan gebruikmaken van zijn bedenktijd door een mail met dat onderwerp te sturen naar
, eventueel met behulp van het herroepingsformulier dat beschikbaar is op de website van All-in
Inbouw, www.allinbouw.nl.
De consument moet het product binnen 14 dagen na het sturen van de mail in lid 3 terugsturen naar All-in Inbouw.
Stuurt de consument het product niet binnen 14 dagen na het kenbaar maken van zijn herroepingsrecht terug, dan
vervalt zijn herroepingsrecht.

Artikel 8 – Vergoeding van bezorgkosten
Wanneer de consument op tijd zijn aankoop heeft herroepen en op tijd de volledige bestelling naar All-in Inbouw
heeft geretourneerd, dan zal All-in Inbouw eventuele door de consument betaalde verzendkosten binnen 14 dagen
na ontvangst van de tijdig volledig geretourneerde bestelling aan de consument terugbetalen.
De kosten voor bezorgen komen slechts voor rekening van All-in Inbouw voor zover de volledige bestelling wordt
geretourneerd.

Artikel 9 – Vergoeding retourkosten
Indien de consument een beroep doet op zijn herroepingsrecht en de volledige bestelling op tijd retourneert, dan
betaalt de consument de kosten daarvoor.

Artikel 10 – Opschortingsrecht
Tenzij de Klant een consument is, doet hij hierbij afstand van het recht om de nakoming van enige uit deze
overeenkomst voortvloeiende verbintenis op te schorten.

Artikel 11 – Retentierecht
All-in Inbouw kan gebruikmaken van zijn retentierecht en in dat geval producten van de Klant bij zich houden,
totdat de Klant alle nog openstaande rekeningen van All-in Inbouw heeft betaald, tenzij de Klant voor die kosten
voldoende zekerheid heeft gesteld.
Het retentierecht geldt ook op grond van eerdere overeenkomsten waardoor de Klant nog geld moet betalen aan Allin Inbouw.
All-in Inbouw is niet aansprakelijk voor eventuele schade die de Klant lijdt vanwege het gebruik van zijn
retentierecht.

Artikel 12 – Verrekening
Tenzij de Klant een consument is, doet hij afstand van zijn recht om een schuld aan All-in Inbouw te verrekenen
met een vordering op All-in Inbouw.

Artikel 13 – Eigendomsvoorbehoud
All-in Inbouw blijft eigenaar van alle geleverde producten totdat de Klant alle openstaande facturen van All-in
Inbouw met betrekking tot een onderliggende overeenkomst heeft betaald, inclusief vorderingen vanwege het
tekortschieten in de nakoming.
Tot die tijd in lid 1 kan All-in Inbouw gebruikmaken van zijn eigendomsvoorbehoud en de zaken terugnemen.
Voordat het eigendom is overgegaan op de Klant, mag de Klant de producten niet verpanden, verkopen,
vervreemden of op een andere manier bezwaren.
Wanneer All-in Inbouw gebruik maakt van zijn eigendomsvoorbehoud, dan wordt daarmee de overeenkomst ongedaan gemaakt en mag All-in Inbouw van de Klant schadevergoeding, gederfde winst en rente eisen.

Artikel 14 – Levering
Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
Levering vindt plaats bij All-in Inbouw, tenzij anders wordt afgesproken.
Levering van online bestelde producten vindt plaats op het door de Klant aangegeven adres.
Wanneer de Klant de afgesproken bedragen niet of niet op tijd betaalt, mag All-in Inbouw zijn verplichtingen
opschorten totdat de Klant betaalt.
Bij te late betaling is er sprake van schuldeisersverzuim, waardoor de Klant een verlate levering niet aan All-in
Inbouw kan tegenwerpen.

Artikel 15 – Levertijd
De levertijden van All-in Inbouw zijn indicatief. Indien later wordt geleverd, kan de Klant hieraan geen rechten
ontlenen, tenzij schriftelijk anders wordt afgesproken.
De levertijd gaat in wanneer de Klant het bestelproces volledig heeft afgerond en daarvan een bevestiging heeft
gekregen van All-in Inbouw.
De Klant krijgt geen schadevergoeding en mag de overeenkomst niet ongedaan maken wanneer All-in Inbouw later
levert dan is afgesproken. De Klant mag de overeenkomst wel ongedaan maken wanneer dat schriftelijk is
afgesproken of wanneer All-in Inbouw niet binnen 14 dagen kan leveren, na daartoe schriftelijk te zijn aangemaand
of de Klant en All-in Inbouw iets anders hebben afgesproken.

Artikel 16 – Feitelijke levering
De Klant moet ervoor zorgen dat de feitelijke levering van zijn bestelde producten op tijd kan plaatsvinden.

Artikel 17 – Transportkosten
De Klant betaalt de kosten voor transport, tenzij de Klant en All-in Inbouw schriftelijk iets anders hebben
afgesproken.

Artikel 18 – Verpakking en verzending
Wanneer de verpakking van een geleverd product geopend of beschadigd is, dan moet de Klant hiervan door de
vervoerder een aantekening op laten maken voordat hij het product in ontvangst neemt. Doet de Klant dit niet, dan
kan hij All-in Inbouw niet aansprakelijk stellen voor eventuele schade.
Wanneer de Klant zelf het transport van een product regelt, moet hij eventuele zichtbare beschadigingen aan
producten of de verpakking voorafgaand aan het vervoer melden aan All-in Inbouw. Doet de Klant dit niet, dan kan
hij All-in Inbouw niet aansprakelijk stellen voor eventuele schade.

Artikel 19 – Verzekering
De Klant moet de volgende zaken voldoende verzekeren en verzekerd houden tegen onder andere brand,
ontploffings- en waterschade, en diefstal:
geleverde zaken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de onderliggende overeenkomst
zaken van All-in Inbouw die bij de Klant aanwezig zijn
zaken die onder eigendomsvoorbehoud zijn geleverd
De Klant geeft op eerste verzoek van All-in Inbouw de polis van deze verzekeringen ter inzage.
De Klant moet op eigen kosten een CAR-verzekering afsluiten, tenzij anders is afgesproken.
De Klant kan geen aanspraak maken op vergoeding van schade die anders door deze verzekering zou worden
gedekt, tenzij anders is afgesproken.

Artikel 20 – Bewaring
Wanneer de Klant bestelde producten pas later afneemt dan de afgesproken leveringsdatum, is het risico van een
eventueel kwaliteitsverlies geheel voor de Klant.
Eventuele extra kosten als gevolg van voortijdige dan wel verlate afname van producten komen geheel voor
rekening van de Klant.

Artikel 21 – Montage en of installatie
Hoewel All-in Inbouw zich inspant alle montage- en/of installatiewerkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren,
draagt hij hiervoor geen enkele verantwoordelijkheid behalve in het geval van opzet of grove schuld.

Artikel 22 – Intrekking opdracht
Het staat opdrachtgever vrij om de opdracht aan dienstverlener op elk gewenst moment te beëindigen.
Wanneer opdrachtgever de opdracht intrekt, is opdrachtgever verplicht het verschuldigde loon en de gemaakte
onkosten van dienstverlener te betalen.

Artikel 23 – Klachtplicht
Opdrachtgever is verplicht klachten over de verrichte werkzaamheden direct schriftelijk te melden aan
dienstverlener. De klacht bevat een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming, zodat
dienstverlener in staat is hierop adequaat te reageren.
Een klacht kan er in ieder geval niet toe leiden, dat dienstverlener gehouden kan worden om andere werkzaamheden
te verrichten dan zijn overeengekomen.

Artikel 24 – Garantie
Wanneer de Klant en All-in Inbouw een overeenkomst met een dienstverlenend karakter zijn aangegaan, bevat deze
voor All-in Inbouw enkel een inspanningsverplichting en dus geen resultaatsverplichting.
De garantie op producten geldt alleen voor defecten die zijn veroorzaakt door een ondeugdelijke fabricage
of constructie of ondeugdelijk materiaal.
De garantie geldt niet:
– in het geval van normale slijtage
– voor schade ontstaan door ongevallen
– voor schade ontstaan door aangebrachte wijzigingen aan het product
– voor schade door nalatigheid of ondeskundig gebruik door de Klant
– wanneer de oorzaak van het defect niet duidelijk kan worden vastgesteld
Het risico van verlies, beschadiging of diefstal van de producten die All-in Inbouw levert, gaat over op de Klant
zodra deze juridisch of feitelijk worden geleverd, althans in de macht van de Klant komen of van een derde die het
product voor de Klant in ontvangst neemt.

Artikel 25 – Uitvoering van de overeenkomst
All-in Inbouw voert de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en volgens de eisen van goed vakmanschap
uit.
All-in Inbouw mag de afgesproken dienstverlening in zijn geheel of deels laten uitvoeren door anderen.
De uitvoering van de overeenkomst gebeurt in overleg en na een schriftelijk akkoord en betaling van een eventueel
voorschot door de Klant.
De Klant moet ervoor zorgen dat All-in Inbouw op tijd kan beginnen aan de uitvoering van de overeenkomst.
Zorgt de Klant er niet voor dat All-in Inbouw tijdig kan beginnen, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten
voor rekening van de Klant.

Artikel 26 – Informatieverstrekking door de Klant
De Klant stelt alle informatie, gegevens en bescheiden die relevant zijn voor de correcte uitvoering van de
overeenkomst tijdig en in gewenste vorm en op gewenste wijze beschik-baar aan All-in Inbouw.
De Klant staat in voor de juistheid en volledigheid van de ter beschikking gestelde informatie, gegevens en
bescheiden, ook indien deze van derden afkomstig zijn, voor zover uit de aard van de overeenkomst niet anders
voortvloeit.
Wanneer en voor zover de Klant dit verzoekt, retourneert All-in Inbouw de betreffende bescheiden.
Stelt de Klant niet, niet tijdig of niet behoorlijk de door All-in Inbouw redelijkerwijs verlangde informatie, gegevens
of bescheiden beschikbaar en loopt de uitvoering van de overeenkomst hierdoor vertraging op, dan komen de
daaruit voortvloeiende extra kosten en extra uren voor rekening van de Klant.

Artikel 27 – Vrijwaring
De Klant vrijwaart All-in Inbouw tegen alle aanspraken van anderen die verband houden met de door All-in Inbouw
geleverde producten en/of diensten.

Artikel 28 – Klachten
De Klant moet een door All-in Inbouw geleverd product of verleende dienst zo snel mogelijk onderzoeken op
eventuele tekortkomingen.
Beantwoordt een geleverd product of verleende dienst niet aan dat wat de Klant redelijkerwijs mocht verwachten,
dan moet de Klant All-in Inbouw daarvan op de hoogte te stellen binnen 1 maand na het vaststellen van de
tekortkoming.
Een consument moet uiterlijk binnen 2 maanden na het vaststellen van de tekortkoming All-in Inbouw hiervan op de
hoogte stellen.
De Klant geeft daarbij een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekort-koming, zodat All-in Inbouw
hierop gepast kan reageren.
De Klant moet aantonen dat de klacht betrekking heeft op een overeenkomst tussen de Klant en All-in Inbouw.
Wanneer een klacht gaat over lopende werkzaamheden, dan kan de Klant niet eisen dat All-in Inbouw andere
werkzaamheden gaat verrichten dan is afgesproken.

Artikel 29 – Ingebrekestelling
De Klant moet een eventuele ingebrekestelling schriftelijk kenbaar maken aan All-in Inbouw.
De Klant is ervoor verantwoordelijk dat zijn ingebrekestelling All-in Inbouw ook daadwerkelijk op tijd bereikt.

Artikel 30 – Aansprakelijkheid Klant
Wanneer All-in Inbouw een overeenkomst aangaat met meerdere Klanten, is ieder van hen hoofdelijk aansprakelijk
voor het nakomen van de afspraken in die overeenkomst.

Artikel 31 – Aansprakelijkheid All-in Inbouw
All-in Inbouw is alleen aansprakelijk voor schade die de Klant lijdt wanneer die schade is veroorzaakt door opzet of
bewuste roekeloosheid.
Wanneer All-in Inbouw aansprakelijk is voor schade, dan geldt dat alleen voor directe schade die verband houdt met
de uitvoering van een onderliggende overeenkomst.
All-in Inbouw is niet aansprakelijk voor indirecte schade, zoals gevolgschade, gederfde winst of schade aan derden.
Wanneer All-in Inbouw aansprakelijk is, is deze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat door een gesloten
(beroeps)aansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaald. Is er geen verzekering gesloten of wordt geen
schadebedrag uitgekeerd, dan is de aansprakelijkheid beperkt tot het (gedeelte van het) factuurbedrag waarop de
aansprakelijkheid betrekking heeft.
Alle afbeeldingen, foto’s, kleuren, tekeningen, omschrijvingen op de website of in een catalogus zijn slechts
indicatief en kunnen niet leiden tot enige vergoeding, ontbinding of opschorting.

Artikel 32 – Vervaltermijn
Elk recht van de Klant op schadevergoeding van All-in Inbouw vervalt 12 maanden na de gebeurtenis waaruit de
aansprakelijkheid direct of indirect voortvloeit. Hiermee wordt niet uitgesloten het bepaalde in artikel 6:89 BW.

Artikel 33 – Ontbinding
De Klant mag de overeenkomst ongedaan maken wanneer All-in Inbouw toerekenbaar tekortschiet in de nakoming
van zijn verplichtingen, tenzij deze tekortkoming de ontbinding niet rechtvaardigt vanwege haar bijzondere aard of
geringe betekenis.
Is de nakoming van de verplichtingen door All-in Inbouw nog mogelijk, dan kan ontbinding pas plaatsvinden nadat
All-in Inbouw in verzuim is.
All-in Inbouw mag de overeenkomst met de Klant ongedaan maken, wanneer de Klant zijn verplichtingen uit de
overeenkomst niet volledig of niet tijdig nakomt, dan wel wanneer All-in Inbouw kennis heeft genomen van
omstandigheden die hem goede grond geven om aan te nemen dat de Klant zijn verplichtingen niet zal nakomen.

Artikel 34 – Overmacht
In aanvulling op artikel 6:75 BW geldt dat een tekortkoming van All-in Inbouw door de Klant niet aan All-in
Inbouw kan worden toegerekend wanneer er sprake is van overmacht.
Onder de overmachtsituatie in lid 1 valt onder meer ook:
– een noodtoestand zoals een burgeroorlog of natuurramp
– wanprestatie of overmacht van toeleveranciers, bezorgers of anderen
– stroom-, elektriciteits- internet-, computer- of telecomstoringen
– computer-virussen
– stakingen
– overheidsmaatregelen
– vervoersproblemen
– slechte weersomstandigheden
– werkonderbrekingen
Wanneer zich een overmachtsituatie voordoet waardoor All-in Inbouw 1 of meer verplichtingen naar de Klant niet
kan nakomen, dan worden die verplichtingen opgeschort totdat All-in Inbouw kan nakomen.
Vanaf het moment dat een overmachtsituatie ten minste 30 kalenderdagen heeft geduurd, mogen zowel de Klant als
All-in Inbouw de overeenkomst schriftelijk in zijn geheel of deels ongedaan maken.
All-in Inbouw hoeft in een overmachtsituatie geen vergoeding aan de Klant te betalen, ook niet wanneer All-in
Inbouw hiervan voordeel heeft.

Artikel 35 – Wijziging overeenkomst
Wanneer het voor de uitvoering ervan nodig is om een gesloten overeenkomst te wijzigen, kunnen de Klant en Allin Inbouw de overeenkomst aanpassen.

Artikel 36 – Wijziging algemene voorwaarden
All-in Inbouw mag deze algemene voorwaarden wijzigen.
Wijzigingen van ondergeschikt belang mag All-in Inbouw altijd doorvoeren.
Ingrijpende wijzigingen zal All-in Inbouw zoveel mogelijk vooraf met de Klant bespreken.
Een consument mag bij een ingrijpende wijziging van de algemene voorwaarden de onderliggende overeenkomst
opzeggen.

Artikel 37 – Overgang van rechten
De Klant kan geen rechten uit een overeenkomst met All-in Inbouw aan anderen overdragen zonder schriftelijke
toestemming van All-in Inbouw.
Deze bepaling geldt als een beding met goederenrechtelijke werking zoals in artikel 3:83 lid 2 BW.

Artikel 38 – Gevolgen nietigheid of vernietigbaarheid
Wanneer 1 of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden nietig of vernietigbaar blijken, dan heeft dit
geen invloed op de overige bepalingen van deze voorwaarden.
Een bepaling die nietig of vernietigbaar is, wordt in dat geval vervangen door een bepaling die het dichtst in de
buurt komt van wat All-in Inbouw bij het opstellen van de voorwaarden op dat punt voor ogen had.

Artikel 39 – Toepasselijk recht en bevoegde rechter
Op deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
De rechter in het arrondissement van de vestigingsplaats van All-in Inbouw is exclusief bevoegd om kennis te
nemen van eventuele geschillen tussen de Klant en All-in Inbouw, tenzij de wet iets anders bepaalt.

Opgesteld op 20 januari 2025.